عامل تولید و فروش ورمی کمپوست و کرم خاکی (سروش امید مودت)

عامل تولید و فروش ورمی کمپوست و کرم خاکی (سروش امید مودت)

اولین صادرکننده کرم خاکی و کود ورمی کمپوست
عامل تولید و فروش ورمی کمپوست و کرم خاکی (سروش امید مودت)

عامل تولید و فروش ورمی کمپوست و کرم خاکی (سروش امید مودت)

اولین صادرکننده کرم خاکی و کود ورمی کمپوست

بررسی پرونده کلاهبرداری در وزارت کشاورزی

مدیرکل حقوقی وزارت جهاد کشاورزی درباره کلاهبرداری شرکت بزرگ تولیدکننده ورمی کمپوست گفت: گزارش واصله از بازرسی ویژه وزیر جهاد کشاورزی در حال بررسی است و اگر این شرکت برای جلب مشتری بیشتر از نام وزارت جهاد کشاورزی سوء استفاده کرده باشد، به این پرونده ورود پیدا می‌کنیم.

 سید عقیل ادیانی در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهارکرد: گزارشی درباره کلاهبرداری این شرکت پرورش‌دهنده ورمی کمپوست از دفتر بازرسی ویژه وزیر جهاد کشاورزی به این معاونت و اداره کل حقوقی رسیده که در حال بررسی همه جوانب و زوایای این پرونده هستیم و وزارت جهاد کشاورزی در صورت لزوم به این پرونده ورود پیدا می‌کند.

وی افزود: اگر این شرکت با مجوز از مراجع ذیربط از جمله مجموعه وزارت جهاد کشاورزی مرتکب چنین جرمی شده باشد دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم به این پرونده ورود پیدا می‌کند و وزارت جهاد کشاورزی از جهت پیگیری موضوع وظیفه‌ای در قبال این پرونده نخواهد داشت.

مدیرکل حقوقی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در صورتی که این شرکت پرورش‌دهنده ورمی کمپوست بدون مجوز و با سوء استفاده از نام وزارت جهاد کشاورزی و مجموعه‌های آن اقدام به فعالیت و جلب سرمایه‌گذار بیشتر کرده باشد، مسلما به عنوان شاکی به این پرونده ورود پیدا خواهیم کرد.

ادیانی تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی قطعا از خسارات مادی و معنوی که از جانب برخی سودجویان متحمل شود، دفاع خواهد کرد.

 یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده ورمی کمپوست که از 26 ماه گذشته با تبلیغات گسترده شبکه‌های استان البرز موفق به جذب تعداد بسیاری از سرمایه‌گذاران شده بود، چندی است با دریافت حدود 4000 میلیارد تومان از متقاضیان سرمایه‌گذاری سرنوشت نامشخصی پیدا کرده که البته معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج از مالباختگان سرمایه‌گذاری در شرکت تولیدکننده "ورمی کمپوست " خواست با مراجعه به دادسرای جنایی (ناحیه یک) کرج طرح شکایت کنند.

منبع : اقتصاد ایران آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد